Back to school...!

Datum: 2010-08-17 Tid: 21:17:26 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

Hej bloggen! ♥
Sitter hemma hos farmor nu! Så jag bloggar från hennes najsiga dator... Idag träffade jag Anna,Mikka & Amanda! Vi gjorde inget speciellt var mest ute tills det började regna sådär mycket!! Det var ju som regnet kom från ingenstans liksom!

Imorgon börjar skolan! Det bara slog mig plötsligt!.. Längtar efter mina vänner trots att vi har träffas i storts sett varje dag den närmaste veckan. Men jag vill ändå inte börja, vem vill det? Vem gillar tidiga morgnar och långa skoldagar, men aja!


(Nån bild från google)


Postat av: Molly

Börjar på Måndag, känns otroligt deprimerande, min klass är ju sådär och ja.. xD <3

2010-08-21 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback