3 September 2010...

Datum: 2010-09-03 Tid: 21:08:30 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Hej bloggen och alla söta läsare!

Jag vet jätte tråkig rubrik, men aja! Idag slutade vi kvart över två, najs! Efter skolan var jag med Cajsa, Linn, Maja, Ella, Olle och Jesse! Vi gjorde inget speciellt, gick mest runt och frös och satt inne på McDonald's, hehe! 

Något som inte var så värst najs var att jag gjorde illa armen. Krockade med en kille på idrotten, (som var första lektionen) Ramlade och fick skitont i armen!!  Gick till skolsyster och fick nån salva för att det inte skulle göra lika ont och bandage. Så nu sitter jag här och skriver med bandaget runt armen ^^ Det var allt för mig! Kyssar♥...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback