@home

Datum: 2011-08-16 Tid: 21:19:24 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

tjena finisar! :D

Jag är hemma nu som rubriken lyder! Dagen började med att jag mötte upp Maja och Linn! Två otroligt saknade brudar!! Sen åkte vi till Ung08 och träffade massa andra vänner! ;D

Vi var där en stund, men sen gick jag, Linn, Felicia, Maja & Cajsa och fikade! Hihi, riktigt myyys var det! Sen kom några boys dit också!

Sen drog vi tjejer till en park.. Flummade, gungade och träffade världens sötaste kille! Lille Valter på 2 år! Åh, va söt han va! Sen mötte jag, Maja & Felicia och träffade Felix och Alex och käkade!

Haha, jag vet att detta egentligen är otroligt ointressant för er.. Så credd till er läsare som orkade läsa detta inlägg! ;D


Postat av: Sara

Sv: Okej, va tycker du om för musik? :)



Jag svarar på kommentarer och kollar på tv :3

2011-08-16 @ 21:40:35
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback