21:29:19

Datum: 2011-02-20 Tid: 21:29:19 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Heej på er :D Förlåt för typ ingen uppdatering men jag har inte haft tid ;D Har gjort lite läxor idag, typ 32 uppgifter i SO + kemi - inte dåligt! ;)

Vet inte om det blir tipptopp uppdatering de närmaste dagarna eftersom jag har matte-prov på fredag, så jag bloggar när jag kan! Men fortsätt läsa varje dag för det kanske kommer lite tidsinställda då och då ;)

Åh jag har värsta söndags-ångesten nu. Det är ju måndag imorn
 ;( menmen det är bara att tänka positivt - sista måndagen innan sportlovet! yeah, längtar till lite ledighet! Har inte så mycket mer att säga, så ni får ha det grymt :P Puss!


Bild från förra helgen (var tvungen att täcka över fejset - gjorde nån konstig min ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback