fredag oyeah!

Datum: 2011-02-11 Tid: 21:29:45 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Hej på er! :P Idag är det FREDAG IGEN! Så jäkla najs om man frågar mig :D Jag har inget speciellt planerat i helgen, men jag ska iallafall ha det nice<3 Tänkte inte dra värsta långa utläggningen om min skoldag, för den var ganska "normal" (-eller vad man ska säga) Åh juste, Ella gick hem efter kanske halva dagen eller något, för att hon inte mådde bra ;( nutte, hoppas du blir bättre!  Slutade typ 14.15 och efter skolan va jag med Maja♥ och vi hängde runt lite, spelade in en del filmer, hah! ;) och pratade! Haha, juste! - vi hittade en hundring på BikBok! Man ba: yeeeees :D

Bloggar mer om en stund tror jag //kärlek - R









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback