SPOOORTLOOOV!♥

Datum: 2011-02-26 Tid: 17:13:48 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Men hej på eeeer! :D♥

Ett tag sen vi hördes läsare! Eller, det var ju ioförsig igår- men vem bryr sig ;) förresten ÄÄÄNTLIGEN SPORTLOOOV !♥ Så skönt med lite ledighet om ni frågar mig!

Igår typ efter skolan gick mamma och jag runt på stan liten stund. Fick hem 2 par übersnygga jeans ;) + ett par chinos! Sen blev det 2 timmars bilresa upp till mormor och det är där jag är nu! Om en stund kommer kusin & morbror upp hit också :D

Kommer nog blogga så mycket jag kan, men jag kommer iaf hem på tisdag och då blir det bättre uppdatering!
Ha det bra! Puss♥


Eftersom jag inte har en bild så bjuder jag på en låt som gör mig rätt så glad :D♥ (fast videon är rätt wierd)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback