toooooday ;)

Datum: 2011-02-02 Tid: 19:31:08 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()
Hej bloggish ;)


Idag var det en ganska vanlig dag förutom att det blev ett bråk mellan några typ och jag är ganska 7kt arga på en viss person just nu! -.- Menmen, Vi slutade iaf mycket tidigare, typ 40 minuter eller nåt? :thumbup: tummen upp för det ;D Efter skolan satt jag en stund med Maja & Filippa på donken. Vi satt och pratade och lite såå.. Och sen kom jag hem! Har ett jobbigt franska-prov på tisdag (- that sucks) så jag kanske måste plugga lite snart..


Som ni kan se har jag fixat några saker här på bloggen! Rubkrik o.s.v.. Men jjag är inte klar med allt än, ska fixa ny header och sånt oxå! :D //xoxo♥

Right now, har precis duschat så jag sitter här i turban (eller vad det heter;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback