vinterland

Datum: 2011-02-11 Tid: 21:40:50 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Idag har det ju vart snöstorm typ överallt! så imorse gick typ inga bussar så jag och Maja fick gå till skolan och det blåste som 17 och snön bara vräkte ner! asså, jag som trodde att våren sakta höll på att titta fram, men nej tydligen inte -.- Haha, det var ändå ganska kul imorse, ett litet äventyr påväg till skolan sådär ;) Det kändes seriöst som vinden bitchslapade (eller hur det nu stavas) mig i ansiktet och jag blev blöt av all snö upp till knäna typ. Och sen rann allt mitt smink, så det var ju inte särsklit naaajs ;( Aja, nu ska jag inte gnälla mer..

..Eller joo, jag måste faktiskt säga en sak. Jag fattar inte varför vår skola inte stänger när typ man knappt kan komma till skolan! Vad jag vet så har jätte många andra skolor stängt p.g.a vädret men vår skola ska jävlas med att vara öppen :p menmen. Nu slutar jag detta inlägg så att det inte blir ännu mer gnäll! puss på er :*


Asså kolla bara ↑  -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback