Nu är jag tillbaka. På riktigt.

Datum: 2012-06-17 Tid: 16:35:00 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Tjaaa! Kommer ni ihåg mig? Ja, jag är riktigt dålig på att hålla mitt löfte har jag insett. Ledsen för det. Jag sa ju att jag skulle komma tillbaka men min blogglust har kommit och gått lite som den vill. Men nu har jag fått en drös med inspiration till nya inlägg och blogglusten är äntligen tillbaka. Nu kör vi för faaan!

Ja, annars då? Det har hänt en del sen vi sågs sist. Jag har bland annat fyllt 15 bast, slingat håret, slutat skolan och fått ett mycket efterlängtat sommarlov! Nu är det 10 veckor utan skola och plugg och jag kunde inte vara gladare! Kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback