c00l chey ;)

Datum: 2010-12-22 Tid: 11:33:54 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Godmorgon bloggen! Första dagen på lovet - och det känns fantastiskt! ;D :thumbup: Orkar inte berätta nu vad jag gjorde igår och i förrgår, tar det i ett annat inlägg. Just nu händer inte så mycket, jag vaknade för en liten stund sen och nu sitter jag här framför datorskärmen. ;) har inga speciella planer idag.. eller jo några grejer, men vi får se vad jag gör resten av dagen. man vill ju inte slösa bort en hel dag av lovet, så jag ska försöka hitta på nåt!

Asså, det är helt sjukt vad tiden går snabbt! Känns som det var igår som man tände det första ljuset. Nu är det plötsligt julafton om 2 dagar! helt freeking sjukt! längtar :P

kisses<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback