GossipGirl - planer inför lovet

Datum: 2010-12-18 Tid: 00:14:15 Permalink Publicerat i:GossipGirl 1 Kommentarer Trackbacks ()


Hej alla! Här är jag igen, och nu när lovet snart börjar har jag fått reda på vad tjejerna ska hitta på under denna sköna pause från skolan. Det är bara att fortsätta läsa ;)



♥ vad jag vet ska M spendera lovet i sina förra hemtrakter, med andra ord skåne. Där ska hon träffa släkt och vänner, mysa och ha det roligt! Men med tanke på snön är det 100% att tågen går?! ;O Men vi hoppas för din skull M! trevlig resa, förresten!

♥ Under lovet kommer R ha det fullt upp. Hon ska hit och dit över hela sverige (nästan) Om nån vecka ska hon upp till sälen och åka lite i backarna där. Najs R, bryt inga ben bara ! ;)

L ska ju fylla år under lovet! Ja, ni visste väl att när klockan slår 12 och fyrverkerierna sprakar på nyårsafton har L's födelsedag precis börjat. Den första januari blir L altså 14 år! Grattis i förskått, babe!

♥ Vad jag har fått höra ska F spendera hela lovet på landet. Synd F, då kan ju inte tjejerna umgås med dig. Du kan väl komma tillbaka en dag tidigare, snälllaaaa.. :)

♥ Konstigt nog vet jag inte vad C ska hitta på under ledigheten...?

♥ I E's almenacka var det planerat en resa till Australien nu i jul.. Men, så blev det inte. Nej, istället spenderar hon lite av lovet med sin bästavän Vera. Ett vittne säger att E inte "orkade" åka till Australien. Men lilla gumman, nog orkar du väl åka till andra sidan jorden för att sola och bada nu i den kalla tiden. Jag skulle iaf göra vad som helst för att komma tillbaka efter lovet som en brun pepparkaka.. ;)



Vad händer nu?
Kommer E vara med Vera hela lovet? Kommer F sitta på sitt land och snacka med kottarna igen? Kommer M komma hem med en dialekt så ingen förstår vad hon säger? Kommer R vara värsta proffset på skidor? Kommer L komma tillbaka som värsta fjortizeen? Och vad sjutton kommer C göra? Kommer hon sitta hemma hela lovet? Kommer hon festa? Kommer hon umgås med sin pojkvän? Eller kommer hon ta en spontanresa till Japan?

Ja, nu har vi något att fundera på. Jag kommer i alla fall tillbaka efter lovet med nytt saftigt skvaller!


Postat av: Linn<3

Hahahaha <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-18 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback