GossipGirl

Datum: 2010-12-04 Tid: 00:09:42 Permalink Publicerat i:GossipGirl 2 Kommentarer Trackbacks ()



It's all about GossipGirl.
GossipGirl här. Ett tag sen ni hörde från mig, va? Men nu är jag här och jag har massor att berätta!


♥ R har setts tillsammans med L i slussen påväg till någon sorts muséum med skolan. Men på vägen dit stötte hela gruppen på ett problem. Deras lärare hittade inte därifrån. Så där var alltså L och R "lost in slussen" galna och flummiga med en förvirrad lärare ute i snöstormen. De två brudarna har också setts gå ifrån en lektion med samma lärare. Skolkade de? Blev de tröttta på läraren och bara gick eller släppte han de bara tidigare..? Ja det enda som jag uppfattar är att denna lärare verkar lite "underlig".  


C är inte är singel längre! Ja, hon har nämligen satsat högt upp i årskurserna. Och hennes älskling just nu heter Leo och är 2 år äldre än stumpan själv. De har setts mysa tillsammans på donken och bytt saliv på en fest för någon vecka sen. Ja du C, det är väl bara att säga lycka till ;)

F borde vara riktigt lycklig! Hon ska nämligen få en liten labrador valp snart. Lyckost, säger jag bara. Valpen skulle komma i januari, om rykterna är sanna. och han skulle heta Charlie! How cute?♥ ehm.. ja du F, du har väl inget emot att jag kommer hem till dig och  träffar sötingen när han kommit, eller? ;)  


M sågs  på festen för 7:orna förra fredagen! Hon dansade runt, skrattade och pratade med sina vänner. Hon sågs även dansa med en speciell kille. Men det ryktas att de bara är vänner, så ja. Men iaf, under hela kvällen hade hon ett stort leénde på läpparna! Det är bra M, don't worry be HAPPY!  


♥ På E's blogg kan man läsa ett inlägg med texten "hade ett lite allvarligt samtal vid middagsbordet.." men E... vad har du nu gjort? Har du varit en stygg flicka? Vad har E gjort? Har någon sett henne vara ute försent, skolkat, kommit försent eller brutit mot någon regel? säg till mig i så fall ;)   



Det ryktas om att R har tydligen blivit lite sjuk och fått riktigt ont i halsen. Kan vara den så kallade "kyssjukan" och vem i så fall har gett henne den? Eller är det bara en vanlig förkylning?...
M tillsammans med R har setts titta på babykläder.. är det nån som är.. på smällen?? nej.. det kan det väl inte?
Ett vittne till mig har sett E åka i en bil till sin bästa vän Vera. Tydligen skulle hon sova där hela helgen.  

♥..M är ruggigt bra på geografi, hon äger på det! 
♥..F's favvoartister är Michael Jackson och KISS
♥.. C sjunger OTROLIGT bra!!
♥..R har gått på tennis i 3 1/2 år
♥..Ehar fyra syskon! två halvsystrar, två bonusbrosor
♥..L blir lätt flummig när hon är trött och uttråkad

Who am I? That's a secret I never tell...


Postat av: MAJA :D

asså du äger på att göra gossip girl :D <33 hahahah babykläderna xD hhahahaha <3

älskar dig min underbara älskling <333333333

2010-12-04 @ 16:26:01
URL: http://happinessandlove.blogg.se/
Postat av: Linn <3

Hahaha den är såååå bra!!!!! Love u <3<3<3<3

2010-12-04 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback