Svar på frågestunden :D

Datum: 2010-12-02 Tid: 20:44:23 Permalink Publicerat i:Svar på kommentar! 0 Kommentarer Trackbacks ()

Favorit:
          - blogg?
Svar: Hmm.. jag tycker att vega skriver bra, så hennes blogg gillar jag.
                        Och så läser jag ju alltid alla mina vänners bloggar! 
          
          - stad?
Svar: favoritstad?... Har inte varit i NewYork (än) men jag tycker det är en
                      najs stad! Sen gillar jag Paris mycket :D (och London lite)

          
          - artist?
Svar: Har faktiskt ingen favvoartist.. Jag lyssar på alla möjliga artister.
                        Just nu i min iPod spelas bland annat, Bruno Mars, Alain Clark, Taylor
                        Swift, Rihanna & Eminem, Kent, Daniel-Adams Ray osv..osv.. ♥
         
          - skådespelare? Svar: no idea :P Taylor Lautner är i o försig en bra
                                     skådespelare... och han e hot ;)

          - land? Svar: hm.. vet inte.. Paris, USA , kanske?

          - program? Svar: Desperate Houswives och Gossip Girl ;) 

Vad tycker du om dig själv?
Svar: Vad jag tycker om mig själv? ja du, jag älskar mig själv ;P det måste man göra! Visst finns det små saker jag kanske skulle vilja ändra, men annars är jag glad och nöjd för den jag är. Skulle inte vilja vara någon annan! Alla har bra sidor, varenda en, och man ska vara nöjd med dem. :D


Om du vann en miljon, vad skulle du göra?
Svar: OM jag nu vann en miljon (vilket man alltid kan hoppas ) skulle jag nog först och främst skänka till fattiga barn, eller nåt liknande. Sen skulle jag shopppaa! hahah, åka till NY och spendera pengar ;) Åka på semester nånstans kanske. Lägga undan en del pengar inför framtiden också...

Godis eller chips?
Svar: nej, asså gud! va svåååårt! Haha, de flesta som jag känner skulle nog säga godis men jag gillar ju båda så det går seriöst inte att välja.. jag måste välja båda ♥

Hobby?
Svar: tennis och att vara med mina vänner typ ;P  

Din viktigaste ägodel?
Svar: em.. min viktigaste är kanske mobilen eller datorn eller nåt (haha geek jag är)

Hur många läsare har du?
Svar: 763 Nej, jag har faktiskt inte så jätte många läsare.. I genomsnitt kanske 17 unika per dag. Ibland kan det vara 21 och ibland bara 13. Men jag vill få fler besökare ofc

Vilken mascara använder du? 
Svar: Jag använder flera olika, men oftast; "L'oréal paris Telescopic mascara" & "the Falsies volume express mascara"


Gillar du KÖÖÖÖRRRRV eller hamburgare bäst? :)
Svar: Jag gillar både KÖÖÖÖRRRRRV och hamburgare ;D

Tulpaner eller rosor?
Svar: rosor tror jag faktiskt.. hehe (eller tulpaner)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback