Spenderat dagen med Louise :D

Datum: 2010-12-05 Tid: 19:47:08 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Hej bloggen och mina mina underbara läsare ^^ vaknade vid 11 i morse. Var lite slö ett tag tills jag verkligen var tvungen att hitta på nåt så jag ringde min älskade bästa vän Louise. Och hon tog tuben hit. Hade saknat hennes så otroligt mycket. Vi var nere på stan och "julshoppade" fick med mig en snygg tröja från GinaTricot som jag kan visa i ett annat inlägg. Sen var det några idioter som förstörde lite av dagen genom att "driva" (-elr vad man ska kalla det) med oss. Sjuka människor -.- men aja, annars hade vi det trevligt, snackade om allt möjligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback