Jag lovar du betyder nånting

Datum: 2010-12-09 Tid: 19:53:23 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Hejhej bloggen! Gick hem direkt efter skolan idag och gjorde lite läxor oxh sånt. För ett tag sen snackade jag med Linn. Snackade lite gossip och allt möjligt.  Nu sitter jag och lyssnar på Michael Jackson inför mitt föredrag, next week..

Jag vet att uppdateringen inte har varit så proffsig men jag har lite andra saker att tänka på. Det händer så mycket just nu. Så därför bloggar jag när jag har tid. Medans kan ni väl kika in på Maja eller Ellas bloggar eller varför inte Cajsas? Puss sålänge´♥


måste ta lite nya bilder snart.. det ska göras, lovar ;)

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback