yesterday

Datum: 2010-12-04 Tid: 12:50:37 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()


Mina tre älsklingar♥

Söta Linn!

Oh lala! älsklingen Maja ;)

..Och lilla jag


Där fick ni 4 bilder från igår. Gårdagen spenderades till mesta dels med Linn, Filippa och Maja! Vi gick omkring och pratade om en sak som hade hänt, som jag inte kan ta upp i bloggen. Men, Maja bara så att du vet, så finns jag här för dig. ♥ Sen följde vi med Maja till hennes teater, var där en stund. Och sen gick jag hem. Hade en mysig fredagskväll igår med tv och chill ;)

Idag har jag inga speciella planer. Får se om jag kanske ringer nån lite senare! Kan inte lova att jag bloggar så jätte mycket idag. men kyss så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback