GossipGirl

Datum: 2010-11-03 Tid: 14:17:46 Permalink Publicerat i:GossipGirl 3 Kommentarer Trackbacks ()



Alla skvallrar inte, men alla borde.
Nu är er skvallerdrottning tillbaka med massa nytt. Ja, det är jag som sprider rykten, får veta hemlighter och skvallra om desssa tjejer.


♥ Det skvallras mycket om E och W i korridorerna, om att det plötsligt tog slut sådär. Ja, ni vet väl att E och W inte längre är ett par? Men E verkar inte vara särskilt nedstämd längre, utan istället lever hon livet som singel, det är bra tjejen!

♥ Som ni kanske vet har C och caffes förhållande varit lite upp och ner. Först blev de tillsammans, sen tog det slut, sen blev de tillsammans igen och nu... Ja, nu har det tagit slut igen. I brist av känslor tydligen. We are so sorry C.

♥ Vad hände i Göteborg? Ja, det kan man fråga sig. Ett vittne har nämligen sett L i Göteborg för inte så länge sedan. (Ja, jag har mina kontakter) Men vad gjorde egentligen L där nere? Flörtade hon med snygga killar på gatan? Satt hon på hotellrummet och tryckte i sig ostbägar? Festade hon med en annan tjej vi kan kalla E? Eller sprang hon omkring och shoppade? Inte vet jag, men ni kan väl säga till om ni hör något?

♥Alla vet väl att F har skaffat blogg? Najs, huh? Vi kan läsa allt om tjejens vardag, men det som fick min annars så vackra panna att rynkas var inlägget om "kottarna"? Det verkar som F återigen har suttit och snackat med sina kära små kottar på landet...

och M har ett vittne sett dansa runt i R's lägenhet för ett par veckor sen. Troligtvis hade de en sleepover som alla vanliga tonårstjejer. Vem vet..? Kanske det till och med hade det så "galet" att grannarna kom och klaga.. Eller, nja, det är inget jag är 100% på. 

♥Jag vet en massa saftigt skvaller om snyggingen M. Hur hon fångar många killars hjärtan! Nu verkar det som en viss mr X har fått sig ett par flörtar och ett och annat gulligt mess. Men anta inte för mycket mr X, för vi vet aldrig om M ångrar sig och själ våra pojkvänner ifrån oss, vi måste se upp! 



Postat av: Linn <3

Hahaha!!!! Skvallertjejen vet mycket :) <3333 det var jättebra

2010-11-03 @ 14:58:59
Postat av: Maja<3

Hahah!!! Jag håller helt med linn!! <3



jadu, vi dansade ju rätt så galet ;) <3 hahaha!!

det har ju hänt en del sen förra gossip girl ;) <3



love u pusspuss <3 <3 <3 <3

2010-11-03 @ 16:32:32
URL: http://happinessandlove.blogg.se/
Postat av: cajsa

ohlala!

Jag älskar dina GG..vi är så grymma skvallerkärringar..och vi är så intressanta att läsa om hahah! xD

älskar er.. ;)<3

2010-11-04 @ 23:45:38
URL: http://clhaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback