Här ska det vara en rubrik! xD

Datum: 2010-11-24 Tid: 20:38:01 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Hejhej bloggen! ♥ Idag har det varit en ganska vanlig dag förutom att jag hade "internprao" som vår skola valt att kalla det. Jag stod och jobbade på vårt café. Var väl ganska kul, det var najs att man kunde stå och snacka med folk lite då och då!

Efter skoldagen var jag en liten stund med några schnyggingar till kompisar (vill orkar inte räkna upp alla, hehe) Sen vid ungefär fyra hade jag utvecklingssamtal. Det gick bra!

Ja, så nu har jag uppdaterat och berättat lite om min dag! Har tyvärr ingen bild att bjuda på =( Kommer fler inlägg snart! KyssKyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback