just the way you are

Datum: 2010-11-25 Tid: 21:53:39 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

Heeeeeeeeejsan! :)
Det tog typ 365000 år att komma in på datorn, och jag kan inte sitta här hela kvällen, så det får bli ett snabbt inlägg! Idag var det skolan som vanligt. På eftermiddagenn gick vi på något muséum. Jag och Linn var helt flummiga och galna, Haha älskar diig!  Och sen gick vi hem till Linn, hade det trevligt, pratade om allt möjligt och gjorde engelskan!

Har ingen bild idag heller, men jag lovar att jag ska uppdatera mer och lägga ut mer bilder! Har bara inte haft tid. Men här får ni en låt ni kan njuta av så länge! Ha en trevlig kväll mina fina bloggläsare!♥


Postat av: Linn <3<3

Hahaha gud vad vi flummade runt :)) <333333333 jag hade jätte kul älskar dig pussilussi

2010-11-26 @ 07:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback