Fredag & Lördag

Datum: 2010-11-06 Tid: 21:30:09 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()
Hej bloggen och alla söta läsare! ♥ Jag vet att min blogging inte alls har varit särsklit bra men, I have a life to live, you know  Både fredagen och idag har varit super najsiga!


Först mötte jag Linn och Maja, älsklingar ♥ Vi åt och pratade. Mysigt, mysigt. Sen ringde vi Max och träffade honom. Lite senare kom även Jonte och Viccan. Vi gjorde inget speciellt. Gick mest omkring. Jagade varandra, pratade och hade det allmänt roligt. Och på kvällen sov jag, som sagt, hos Linn! Älskarej♥ Vi gjorde allt möjligt; pratade, skrattade, tittade på film o.s.v.



Vaknade upp hos Linn typ vid 10, ganska tidigt för att vara jag ;) Sen va vi med Maja, Max, Viccan, Jonte, Jakob & Leon (hoppas jag inte glömt nån xS) Vi gick runt lite, följde med Viccan hem till henne och sen tillbaka med bussen, satt och snackade och gungade i en lekpark. Vi träffade också Jesse och Olle en liten stund. Och jag vet att ni är så intresserade  


Och jag ska nog ta och sätta på tv:n om en stund   PuSsS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback