today is gonna be the day

Datum: 2010-10-20 Tid: 21:29:39 Permalink Publicerat i:BY BECKA 2 Kommentarer Trackbacks ()

Hejhej bloggen! Idag har jag varit med mina älskade tjejer Maja, Linn och Filippa.♥ Hade det sjukt kul med dessa brudar. Vi skutta omkring, kastade löv och var allmänt flummiga. Sen träffade vi Max. Satt en stund vid en bänk och pratade och hade det skööj xD Efter ett tag var Filippa och Linn tvunga att gå, men jag Maja och Max var kvar en stund till. HAHAH "Vi ska gå till Liiiiidl på Liiiiidingö" den var ju klart bäst (internt skämt)

Här får ni i alla fall några bilder från dagen.
Jag älskar er




Postat av: Linn

hade jättekul idag!!!! <3<3 ses imorgon pussilussi

2010-10-20 @ 21:46:43
Postat av: maja<33

den var ju fan klockren <3333 love you bby <3

2010-10-20 @ 22:12:07
URL: http://happinessandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback