GossipGirl

Datum: 2010-09-29 Tid: 18:55:12 Permalink Publicerat i:GossipGirl 0 Kommentarer Trackbacks ()


 

Love is in the air. Ja det stämmer verkligen! Det har varit en massa kärleksdrama kring dessa brudar på senaste tiden. Jag vet allt som har hänt, men gör ni? Troligtvis inte, därför bjuder jag på en massa skvaller, E N J O Y!  



E har det gått riktigt bra för. Ingen har väl missat att hon gått och skaffat sig en pojkvän. How cute? Jag vet att denna kille börjar på W och att paret är riktigt söta tillsammans. Det är bara att säga lycka till E!

  

♥ Många rykten har hörts om M och en viss person. Är de på G eller inte? Är det som skrivs på facebook och snackas om i korridorerna sant eller bara falska rykten? Jag vet, men jag ävslöjar aldrig mina vänner..  

  
   

C har äntligen blivit sams med sin "Caffe". Och det visade sig att allt bara var ett missförstånd. Jag är så glad för hennes skull, är inte ni?

  

L, F och R verkar alla vara singel för tillfället. Så det är bara att passa på alla killar! ;) Däremot kan jag berätta lite annat saftigt skvaller om de här tre.. Ett vittne har sett L inne på banken. Kan det vara så att L är i en ekonomisk kris? Eller, var hon bara och beställde sitt första egna bankkort? 

       
♥ Både F och R har vi inte hört så mycket från den senaste tiden, men genom min källor har jag fått reda på att R tillbringat sin tid hemma med läxböcker och övningspapper framför sig. Det ryktas att det varit en riktig prov-vecka för R. Och F har varit på landet, och i brist på sällskap suttit och pratat med kottar...? Har F smittas av någon konstig sjukdom?? 



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback