24 timmar med mina älsklingar!

Datum: 2011-04-18 Tid: 20:43:27 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

(Jag har sett att jag alltid börjar mina inlägg med "heeeeeeej" eller "hej på er". Haha, men ändå!)

Hej på er mina älskade läsare!

Hur har ni det nu såhär på påsklovet?! Jag har det super :D

Inatt sov jag & Maja hemma hos Linn. Det var riktigt roligt och mysigt! Vi flummade runt, vi gick ut och hoppade studsmatta och tog minst 200 bilder på kvällen, vi gick upp mitt inatten och kollade på film, vi snackade skit, vi åt glass, vi shoppade, vi solade & vi tog jätte mycket bilder! ;)

Min kamera har ca 315 bilder från de här 24 timmarna, spenderandes med Linn och Maja, mina pang-brudar! Men som ni förstår kommer ni inte få se alla, utan bara en del av de!
Lägger upp de i ett inlägg senare! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback