GossipGirl!

Datum: 2011-04-11 Tid: 20:27:55 Permalink Publicerat i:GossipGirl 3 Kommentarer Trackbacks ()


Hola amigas! Nu är jag här igen med nytt skvaller om brudarna! Så det är bara att fortsätta läsa! :D enjoy ;)♥
♥ Vi har kunnat läsa om mycket på M's och R's blogg, men en sak som nu kommit ut som vi inte fått veta tidigare är att M tydligen är ett fan av The Sims!? ehm.. vänta lite nu! så M har gått och blivit helt besatt av ett datorspel? Ja, tydligen om man ska tro på vad R & M skriver på sina bloggar.. Ja, M lycka till med din nya hobby då..


♥ Som ni vet fyllde ju F år för några månader sen! Och jag undrade lite varför hon inte fått någon present av sina brudar.. Det hände ju liksom inget på ca två månader. Men sen, i mars, överraskade M, E, L & R sin bästis med bowling, mat & mys! Vad jag har hört så var det en riktigt mysig och lite smått galen kväll! Grattis i efterskott F!

♥ Ett vittne såg R, L & M påväg till en biosalong för någon vecka sedan. Vi fick sedan veta att tjejerna var och såg "Justin Bieber - Never say never". Efter det har både R och M skrivit mycket om denna tjejidol på sina bloggar. Har de gått och blivit besatta nu eller? Har de fått bieber-fever kanske?

R har också setts legat hemma, sjuk antagligen. Och har därför inte spenderat helgen som den skas - med festande! Aja, R, nästa helg får du ta igen! ;D
♥ 1,2,3,4,5,6,7.... ja vem orkar egentligen räkna hur många mobiler E haft. Man kan ju undra om de har gått sönder eller har hon bara tröttnat på de och skaffat nya? Aja, nu har iaf E en ny najs touch-mobil! Men en sak som oroar mig lite grann är att hon tydligen sitter och spelar spel på denna elektroniska pryl 24/7...

♥ För några veckor sen såg vi inte L någonstans på en hel vecka!? Hon var inte i skolan, hon var inte med sina vänner på stan, hon var inte på något mysigt café med en chai-latte i handen och ingen såg henne ute och festa på en fredagskväll.. Vart var då L? Jo, hon var i Åre på skidsemester med sin familj! Puh, jag blev lite orolig där L! Du vet, jag måste ju få veta var du är - för skvallret skull! ;D

♥ Något som oroar mig är att C har gått omkring med ett bandage runt handen! Vad har hänt gumman?! Har du klumpigt ramlat eller skulle du vara lite cool och hoppade in i ett slagsmål? Om någon vet, kontakta mig!

    Det var allt jag hade att säga för den här gången! Vi ses snart igen♥


Postat av: maja

den där gossip tjejen ser ju visst allt ;) <3333333

2011-04-11 @ 20:53:01
URL: http://happinessandlove.blogg.se/
Postat av: Mej

Sjukt snygg bild överst!!

2011-04-12 @ 00:54:30
Postat av: ellaa

assåå guud vilken staalker hon e!<3333333

2011-04-18 @ 11:40:55
URL: http://ellafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback