it's friday bitches

Datum: 2011-04-15 Tid: 22:10:44 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Hej :D

Hur mår ni? Själv mår jag toppen, det är ju påsklov för sjutton!! ;D Nu har vi en heeeeel lång vecka ledigt, bort från skolan och läxor och sånt skit! På lovet ska jag antagligen umgås med mina kära vänner Linn & Maja en hel del, sova över lite här och där med de, antagligen träffa massa andra najs folk! Och käka massor med godis ;) Det är ju påsk jue! Sen ska jag också till landet och lite plugg måste jag ju få in också.. blääää :/

Jag orkar inte berätta om min dag och sådär, förutom att min klass är rätt så najs och de flesta är riktigt sköna :thumbup: Hahah, ella - när vi kasta vatten på varandra idag!!!

Vi hörs antagligen mer imorn - Kyssar till er! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback