BARA SÅ SANT!

Datum: 2011-04-01 Tid: 21:25:34 Permalink Publicerat i:Tankar & Åsikter! 1 Kommentarer Trackbacks ()

När jag läste det här så fastnade det lite på min hjärna.. "Spend life with who makes you happy, not who you have to impress"

Det är ju bara så sant - så solklart! Varför spendera en massa tid på t.ex. en kille genom att hela tiden försöka imponera på honom?! Varför inte bara var sig själv och stå för det! För det är på det sättet killarna ser din personlighet och kanske börjar gilla dig för den du är istället för den du försökt att vara.

Har ni tänkt på hur mycket tid vi tjejer ibland spenderar framför spegeln eller rotandes i garderoberna för en killes skull? För att han kanske ska ha upp ögonen lite för en. Hör ni inte hur det låter?! Varför inte bara sätta på sig nåt som som du trivs i, och inte bry dig ett skit om att försöka imponera!

Spendera istället den tiden med människor du älskar, människor som gör dig glad! Människor som du inte behöver imponera på, utan som älskar dig oavsett om du ser ut som en rufsig sengångare på morgnarna ;D Som sagt: "Spend life with who makes you happy, not who you have to impress"

Nu sitter jag inte här och säger att jag aldrig försökt imponera på nån eller att jag aldrig mer kommer göra det. Nej jag säger bara; tjejer, stå på er! Var er själva! För i slutändan är det bäst ;D


Postat av: Mimmi

Så sant! Det är bra rebecka :D

2011-04-01 @ 23:12:58
URL: http://mimmilicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback