Lista!

Datum: 2011-04-13 Tid: 20:20:38 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Namn: Rebecka
Piercingar: öronen ;) 
Tatueringar: inga
Längd: ca 1.65
Skostorlek: 37-38!
Hårfärg: Ljusbrunt

Kär? ... vet inte.. tror inte det
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej! :)
Dricker du? nope
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? oftast wella schampo
Vilken parfym använder du? lite olika, bl.a Jessica Simpson Fancy Love!
Gillar du att tvätta? eh.. haha, NEJ! ;D
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, älskar! :)


Senaste...

Filmen du hyrde? eeh.. jag vet inte :s
Filmen du köpte? Jag tror det var gossip girl säsong 2 (om det nu räknas som en film)
Låten du hörde: All of the lights - Kanye West ;)
Låten du laddade ner? Bigger - Justin Bieber! på min spotify, haha
Personen du ringde? jag vet inte faktiskt xP
Personen som ringde dig? Linn älskling♥
TV-program du såg? How i met your mother alldeles nyss!
Person du tänkte på? haha, jag vet inte :p 


Favorit...
Låt: Har olika hela tiden men just nu: Down to earth - Justin Bieber :D
Sak att göra: vara med mina vänner!
Sport: tennis lätt :)
Dryck: Coca Cola *yummie* (haha)
Film: Never say never, hahaha, men jag vet inte riktigt..
Bil: no idea..
Serie: Desperate Houswives, Gossipgirl! :D


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? aa
Gråtit över en flicka? ?
Ljugit för någon? jaa, ganska många gånger
Blivit arresterad? haha, nejdå
Träffat någon från internet IRL? nej..?

 


Antal...

Gånger du varit kär? vet inte, några gånger
Gånger ditt hjärta brustit? vet inte riktigt
Hjärtan brustet på grund av dig? har ingen aning?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen?  jag har verkligen ingen aning, hahah


Senaste...
Boken du läste? vet inte..
Personen du fick e-mail av? kollar aldrig min mail xD
Personen du fick brev av? kommer inte ihåg
Personen du fick sms av? Maja älskling!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nu ikväll ;)
Saken du köpte? Kläder, tihih 


Övrigt...

Vad har du gjort idag? vart i skolan & chillat hemma!
Var det kul? haha, slöjdlektionen var najs!
När stiger du upp på morgonen? Beror på när vi börjar ;) antingen halv 8 eller halv 7
Vad har du på dig? utsvängda jeans och en svart tröja
Vad ska du göra ikväll? blogga, kolla på tv, duscha!
Vad är du allergisk mot? ingenting tror jag..?
Var har du ont? lite i halsen
Använder du hårspray? nope!
Kan du stå på händer?  hehe, njeee (läs; nej)
Håkan Hellström eller The Ark? ingen av de
Salt eller socker? Soooocker!
Gillar du ketchup? aa, det gör jag väl
Är du glad nu? haha, jorå bara lite uttråkad
Var du glad igår? Haha, aaa det var jag väl
Vad dansar du till? allt möjligt crazy x)
Stockholm är... ? riktigt grymt!
Kan du sjunga? joo, det kan jag väl :)
Spaghetti eller makaroner? både och :D
Land du vill besöka? USA! och gärna till når varmt i sommar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback