Filmen var grym!

Datum: 2011-04-03 Tid: 21:29:47 Permalink Publicerat i:Justin Bieber ♥ 1 Kommentarer Trackbacks ()

idag var jag, Linn & Maja som sagt och såg Never say never som sagt och jag måste säga att den var grym! Ni måste verkligen se den!

Var inte ett fan av Justin Bieber innan men nu efter filmen har jag bara börjat gilla honom mer och mer ;) Han sjunger ju sjukt bra, är snygg, är hur gullig och snäll som helst mot sina fans, sin familj & sina vänner :D Haha, jag vill inte bli heeelt besatt av honom nu! :)


Postat av: Amanda ♥

Haha, alla blir besatta! XD

Först hatar de honom (menar absoulut inte att du gjorde det ♥), sen älskar de honom! :P

Kram! <3

2011-04-04 @ 18:21:02
URL: http://onlywithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback