Sjuk :(

Datum: 2011-04-09 Tid: 13:59:04 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Hejhej! Hur mår ni? Jag mår sådär :( jag är sjuk faktiskt. Hade lite ont i halsen och så igår, men idag har det blivit värre. så vi får se om jag orkar göra något kul i helgen eller om det bara blir att vara hemma, kolla på tv och ta det lugnt!

Aja, jag kan ju berätta lite om igår. Först var det ju skola som vanligt och sen efter det åkte jag, Maja & Filippa hem till Filippa och gjorde oss iordning o.s.v Vi kollade lite på tv också och tog bilder! :D haha, älskar er tjejer! Sen mötte vi Linn & Ella och gick till the night (en fest) men det blev inte så kul som vi trott så i stort sett alla gick runt halv 10.

Nu ska jag inte tråka ut er mer, utan avsluta detta inlägg! P & K ♥


Haha, just nu :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback