SVAR!

Datum: 2011-08-16 Tid: 21:37:06 Permalink Publicerat i:Svar på kommentar! 2 Kommentarer Trackbacks ()



      Svar; Hej på dig, Rebecka! Fint namn du har ;)  Självklart kan jag göra det! aaw.. tack! KRAM! ♥

Postat av: Felicia

Kika in om du blev en av vinnarna på dagens blogg! :D

2011-08-16 @ 22:22:21
URL: http://feliciaphotos.blogg.se/
Postat av: En annan Rebecka

hej Rebecka!

Jättetack för att du svarade på min fråga!! Men jag menade lixom hur själva spalten där det står vad som är aktuellt hamnar där är det någon speciell hemsida där man får html koden? Skulle du kunna visa mig det?. Du trodde att jag menade hur man får upp "skylten" där det står aktuellt.



Älskar din blogg den är sjukt fin!

2011-08-17 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback