GossipGirl

Datum: 2011-02-12 Tid: 18:54:13 Permalink Publicerat i:GossipGirl 0 Kommentarer Trackbacks ()



Hej!♥
Nu är GossipGirl här igen! Jag har precis kommit tillbaka efter min solsemester och det verkar som jag har missat en hel del när jag varit borta!? Här får ni veta det senaste..!


♥ Tydligen hade M gått och skaffat sig en kille under lovet.. Viktor heter han, och paret  var riktigt söta tillsammans. MEN, (ja tyvärr kom det där "men:et") i början av året hade de tydligen gjort slut. Vad jag vet var andledningen till det att V bor i en annan världsdel.. Och långdistansförhållanden är inte alltid lätt.. Om du vill ha en axel att gråta ut mot finns jag alltid här M!

Dessutom har M setts tillsammans med R, E, F & L i korridoren bråkandes med en viss "P". Vad är det nu som har hänt? Men tydligen har de blivit vänner med honom igen..? ojojoj, det har varit mycket drama på sista tiden..

 
♥ För några veckor sedan hade R en ändrad relationsstatus.. ;O Har R också gått och skaffat sig en kille? Är det något hon har glömt att berätta för sina närmaste vänner? Rykten säger dock att hon endast var "gift" med sin tjejkompis, men man kan ju aldrig vara riktigt säker, eller hur?!
 
F har fått sina söta hundvalp nu! Jag fick se en bild på denna sötnos och neeeeeeej vad gullilg han är! Det är bara att säga till om du vill ha hundvakt någon gång, F!

tyvärr har jag inte fått en bild på lilla Charlie så ni får nöja er med dessa sötingarna!
L har setts skrika av skräckblandad förtjusning i sin lägenhet för ett par veckor sen! Andledningen till det var att hennes älsklingar hade ordnat en överrasknings-övernattning, haha! ;D Under kvällen sågs de dansandes runt i lägenheten. Tydligen blev kvällen väldigt lyckad! trevligt, trevligt L!

E var tydligen sjuk i början av året ;( too bad. Nu är hon iallafall frisk och kry igen! En annan sak som oroat mig liiite grann är E's status på fb.. hm.. har E gått och bytt stil helt plötsligt...??

 
♥ De senaste månaderna har det varit rejält med drama i C's liv! Hon är tyvärr singel och det har varit några bråk hit och dit. Just nu verkar det var helt okej, eller tillochmed bra! I söndags vann C DM med sitt lag i cheerleading! Grattis tjejen ;D

 
And who am I? That's a secret I never tell...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback