bilder från året 2010♥

Datum: 2011-01-02 Tid: 18:28:12 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Som rubriken lyder, tänkte jag visa bilder från 2010. Vissa bjuder jag på ;) Hittade inga "bra" bilder till januari och mars men, who cares?

Februari 2010 - Den här bilden togs på nån tjejmiddag, Estelles tror jag. Hade gått i klassen i ett halvår ungefär. Umgicks mycket med Amanda, Linn, Mikka, Estelle och Anna. Fick många fina vänner från klass 6B, som alltid kommer finnas i mitt hjärta♥
April 2010 - Startade en blogg med Amanda ;) umgicks fortfarande mycke med Estelle, Amanda, Mikka, Anna men mest med Linn älsklingen♥

Maj 2010 - Haha, ja och Amanda↑ :D  hände inte så jätte mycket den månaden, elr jooo - jag fyllde 13 - tonåring!
Juni 2010 - Sommarlovet började! Jag träffade Louise några gånger... Sen låg jag också på sjukhus för första gången p.g.a "brusten blindtarm" ;(

Juli 2010 - Haha, nån bild från grönan ;) juli var en ganska "vanlig" månad!
Augusti 2010 - Började blogga på den här bloggen! <3 Började skolan också. (en ny skola - den jag går på idag) träffade jätte många fina vänner, älskar er!
September 2010 - , ja, jag hade lärt känna Filippa och Maja jätte bra :D Vi + Linn & Ella blev ett litet "gäng" ♥
Oktober - Såhär såg jag ut för ett par månader sen ;) Kommer faktiskt inte ihåg något speciellt som hände i oktober..? juste, Ella fyllde 13!

November 2010 - månaden bestod av bloggande, vara med vänner, ellas tjejmiddag & några fester!

December 2010 - förra månaden! jullov, sälen, julafton, vänner ;) >>NYÅR - 2011<<

Sådär ja, där har ni mig genom året 2010. Tycker ni att jag förändrats? själv tycker jag att jag förändrats asmycket! (på ett positivt sätt ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback