finns ALLTID här för dig Louise

Datum: 2011-01-08 Tid: 16:30:16 Permalink Publicerat i:BY BECKA 2 Kommentarer Trackbacks ()

Kommer alltid finnas här för dig, älskling. Om du behöver en galen kompis som ska få dig skratta finns jag här. Om du behöver prata ut finns jag här. Om du behöver gråta ut mot en axel finns jag här. Om du har det jobbigt finns jag här. 365 dagar om året finns jag här. Varje dag, varje timme, varje sekund.

Om jag förlorar pengar, förlorar jag ingenting. Förlorar jag kärlek, förlorar jag något. Om jag förlorar vänner, förlorar jag en hel del. Men förlorar jag dig, förlorar jag allt.♥


Postat av: Louise

Nu får du komma hit för jag behöver en axel att gråta mot, jag gråter nu och det är för dig <3

2011-01-08 @ 16:56:37
URL: http://lolliiz.blogg.se/
Postat av: jossan

Vart gör du dina headers? :)



Puss

2011-01-09 @ 01:51:43
URL: http://jossetheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback