hellooo

Datum: 2011-01-04 Tid: 22:08:14 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

hey hey bloggen! Idag mötte jag Linn vid 1 ungefär. Vi strosade runt en stund, snackade om allt möjligt, åt på donken och sen gick vi hem till henne. Hade lika roligt som jag alltid har med dig, älskling! Haha, om ett skratt förlänger livet är vi LÄTT odödliga! ♥

Nu är jag hemma.. och packar lite. Åker ju som sagt till landet imorn och stannar till på söndag. Som tur är kommer vi ha internet med oss, så jag kommer kunna blogga lite grann om ni har tur ;) Vet inte om jag kanske skulle träffa Emma där nere.. *hoppas hoppas hoppas!* har ju inte träffat henne på fleeeera år nu ;S helt sjukt

Så nu är ni iaf lite uppdaterade!! :D kramkram<3

Bilder från idag! :D Lite skruttiga på mig, menmen ;)♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback