nej men tjena ;)

Datum: 2011-01-29 Tid: 23:34:13 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

Hej bloggen! Jag har inte bloggat eftersom att jag igår sov över hos Linn tillsammans med Ella, Filippa & Maja! ♥ Vi överraskade Linn genom att ordna en mysig övernattnings-kväll (elr vad man ska kalla det???) hemma hos henne utan att hon visste det! Så vi var i Linns lägenhet när hon kom hem :D Haha, det var så roligt när hon fick värsta chocken när vi skrek "Surprise!" när hon kom in i sitt rum och vi var där! :P

Hade det grymt iaf! Det måste vi göra om, tjejer!♥ love u

Söta Maja vill inte va med på bild;)

Jag, Filippa och Maja!

Sötnosar♥



Min outfit ;)

Denna bild blev lite failad med redigeringen av ögonen menmen.. btw, bjuder :P

Filippa i sin OnePiece *som jag vill ha!!



Moi :)

Vår fina middag!



Mina snyggingar!

syster och jag

Mer bilder kommer imorn! Ha det bra sålänge!


Postat av: maja

awww jag älskar dig sjuukt mycket sis! <33333

2011-01-30 @ 12:19:49
URL: http://happinessandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback