Sorry! ;(

Datum: 2011-01-26 Tid: 20:31:33 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

Jag vet, jag vet, jag vet att uppdateringen har varit riktigt dålig eller rentav usel, till skillnad från hur de brukar vara! Men 1. Har haft en del läxor den här veckan. 2. Ja, jag har behövt fixa andra saker 3. Jag har ett liv ;) haha ^^ Just nu bloggar jag från syrrans dator för att det blev nåt knas med min så jag kan inte blogga där just nu.. Så, jag har ingen bra bild att lägga ut.. Jag får väl rota i arkivet och lägga in nån gammal bild, kanske? Nu ska jag nog snart g33ka lite tv och chilla o.s.v..

Btw, Ella din lilla sjukling - krya på dig babe! :')

Ha det bra sötnosar! Ciao♥

Ni får nöja er med den här bilden xD <3


Postat av: Ella

Nawwii de kan jag behöva, fast jag kommer tyvärr inte imorn.. Puss på dig!<3333333

2011-01-27 @ 00:13:28
URL: http://ellafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback