girls

Datum: 2011-01-23 Tid: 20:26:59 Permalink Publicerat i:Tankar & Åsikter! 0 Kommentarer Trackbacks ()

Min älskade vän cajsa är en riktigt smart chey.. Jag syftar på det här inlägget på hennes blogg. Och jag måste säga att hon har så jävla rätt! Läs inlägget så förstår ni vad jag menar.. Liksom vad har hänt med oss tjejer? Antingen ska det vara bråk om nån kille, blickar i korridorerna, skitsnack eller slagsmål. Vi måste bli mognare. "Behandla andra som du vill bli behandlad själv." - Låter lite små töntigt MEN så jäkla rätt!


"Vi fick vår syn för att kunna se saker, inte för att titta snett på varandra. Vi lärde oss att prata för att vi skulle kunna ha konversationer, inte för att prata skit och ge taskiga kommentarer. 
Vi lärde oss att bygga muskler för att må bra och kunna bära saker och ting och inte för att bete oss som 
vilddjur som slåss."

från Cajsas blogg.. Kunde inte sagt det bättre själv!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback