Dag 06 - Tio sanningar om mig

Datum: 2011-07-21 Tid: 20:48:25 Permalink Publicerat i:Listor 0 Kommentarer Trackbacks ()



√ Jag är runt 165-167 cm lång

√ Jag hatar tycker inte om skräckfilmer (eftersom jag alltid blir då sjukt rädd efteråt)

√ Jag (och mina kompisar) råkar ha världens sämsta humor ibland ;)

√ Jag kan sjunga ganska bra (med risk för att låta ego)

√ Jag älskar läsk

√ Jag har ridit i typ 2 år, men slutade när jag ramlade av.

√ Jag älskar att shoppa! (kanske ingen nyhet)

√ Jag har haft en blogg (innan den här) med en kompis

√ Jag har ofta svårt att komma på bra rubriker

√ Jag tycker det är skönt att få skriva av sig lite då och då

Där fick ni lite random-fakta om mig. Kanske inte så intressant, men vi får nöja oss med detta! pussochkram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback