Svar.

Datum: 2011-07-14 Tid: 16:11:30 Permalink Publicerat i:Svar på kommentar! 0 Kommentarer Trackbacks ()


SVAR: oj oj oj.. Nu tar vi det lite lugnt här.. Först och främst - ingen har tvingat dig att läsa min blogg. Så om du tycker såhär så sluta läs den bara... Och till din lilla kommetar: har jag någonsin sagt att tjejer är desperata kärlekssökande nollor?.. Nej, det har jag inte. "She's broken he's ok" betyder ju inte att det alltid är så! Bara ibland - och det skriver du ju tillochmed själv? Aja, jag tänker inte bry mig mer om denna kommentar! Och nej, jag skriver vad jag vill i min blogg och om du inte gillar det så hejdå!

Uppdate: om det är något som är deprimerande så är det sånna här kommentarer! Men jag vill att ni andra läsare ska veta att jag tycker att ni skriver otroligt fina kommentarer! Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback