GirlPower

Datum: 2011-06-22 Tid: 15:35:08 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Här får ni en bildbomb med bilder från igår! Snattade de från jossans blogg
Hoppas det var okej! ;) ♥ (fler bilder kommer sen!)

4 fina brudar!

Haha, fina! ;)

Linn och Cajsa smexiga ungar! ♥

Viccan och cajsa på cykeln! ♥

Söta Jossan och Felicia!

♥ Finfina jossan har vi här!

åh, du är så underbar cajsa! ♥

Hahah, jag viccan och felicia hittade en gunga! :D



Jossan och jag!♥

Så ultra super duper snygga!

Haha, viccan älsklingen!

Jag och linn i bakrgrunden ;)

♥ Linn, Jossan och Cajsa!

Cajsa snyggo och lilla jag

jossan, cajsa och felicia söt ♥

Nästan hela gänget (bara maja som saknas) I ♥ U

Finaste!




Jag älskar dig tjejen!

hahah! ♥

♥ felicia, vad gör du?

kärlek till er brudar ♥



Alla förutom viccan och maja!

haha, knasbarn xD ♥

kung fu fighting! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback