GossipGirl!

Datum: 2011-06-18 Tid: 15:47:00 Permalink Publicerat i:GossipGirl 3 Kommentarer Trackbacks ()

Hej, gossipgirl här igen!
Det var ju ett tag sen, men jag har legat på stranden - jobbat på min bränna och umgåtts med mina vänner! Så jag har inte haft tid helt enkelt. Men det betyder inte att jag inte vet vad R, E, F, L, C & M har haft för sig nu i början av sommaren! Nejdå, jag har full koll ;D
♥ Något som jag vet flera av brudarna blev väldigt avundsjuka på vara att L fick en iPhone 4 för några dagar sen! Och inte för att hon fyllde år och inte för att vi börjar närma oss jul! - nej för att hon hade kämpat på och varit duktig i skolan! hmm.. det kanske är dags att börja plugga på lite mera för min del...

♥ Jag vet att M har spenderat mycket tid med en kille vid namn F. Ett vittne såg de gå omkring hand i hand i flera timmar.. Är det så att M skaffat sig en ny kille eller är det bara ett vanligt sommarragg? Eller är det så att M & F bara är vänner.. ja, det får väl tiden avgöra ;)

♥ Vad jag har sett så har R planerat att sova över med Louise ihelgen. De har tydligen stora planer? Och ja.. vad som helst kan ju hända när de 2 är ifarten! Så jag får hålla ögonen öppna.. ;D


R har också blivit överraskad av sina fina bästa vänner! Enligt ett vittne badade de och såg ut att ha det riktigt roligt ;D grattis i efterskott R!
♥ På J's blogg kunde man läsa ett inlägg som C skrev. Det var ett svar på en jävligt taskig kommentar! Det är bra att du visar din hårda sida C! You go girl!

♥ Dagen efter skolavslutningen drog F upp till landet. Där ska hon nu vara typ hela lovet. Men F, om jag var du skulle jag sprungit därifrån nu med en gång och träffa dina kära vänner! För jag antar att de vill att du kommer hem! ;D


♥ Det finns en del som undrat var E har hållit hus de senaste dagarna. Men jag har fått veta att hon sovit över med någon kallad F. Vem är denna tjej? kontakta mig om någon vet!!


Det var allt jag hade just nu! Men jag kommer snart igen med nytt skvaller om tjejerna!
You know you love me! ♥


Postat av: Maja

Jag VET att M och F bara bara bara är vänner inget mer så det så! :) <3

2011-06-18 @ 18:59:15
URL: http://happinessandlove.blogg.se/
Postat av: Ä - hej

Jag vet inte om jag redan har skrivit det - men GossipGirl "headern" är verkligen jätterfin!! :)

2011-06-19 @ 17:26:00
Postat av: lol

F=felicia DÖÖH!

2011-06-19 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback