Jag kom inte på någon bra rubrik

Datum: 2011-06-19 Tid: 15:17:54 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Jag önskar jag kunde skriva något glatt som "hej på er mina fina söta bästa läsare!" eller "heeeeeej! :D" Men jag är inte på så jättebra humör just nu. Det är pissväder ute och statistiken sjunker jätte mycket!

Har ni slutat läsa min blogg :( Vi får hoppas att den sjunker eftersom det är sommarlov och folk är upptagna med annat än att geeka framför bloggar!

Men, jaja.. Idag skulle jag egentligen träffa louise, men hon blev sjuk så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Det kanske bara blir att ligga hemma och titta på någon film, men det känns som jag slösar bort sommarlovet. Så, jag vet inte. Jag kanske ringer någon söt människa lite senare :)

Vi hörs lite senare, Puss!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback