Ni är så underbara!

Datum: 2011-06-09 Tid: 23:51:11 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Heeeej elsklingar ;) Hur mår ni?

Jag mår superbra! - Jag har ju blivit överraskad av mina fina bästavänner Maja, Filippa och Linn (saknade dig Ella♥) De kom och plingade på min dörr bara sådär, och så fick jag sätta på mig ögonbindel! Haha, tjejer ;D

Sen var vi och badade, åt på Subway, gick runt, åt glass osv. Tack så mycket för en riktigt nice dag - Jag älskar er!

Imorgon är det skolavslutning!!! Herregud vad det har gått snabbt. Hela sjuan har bara flugit förbi :D Aja, nu ska jag sluta babbla och göra klart inlägget. PUSS!


Här kommer 2 mysiga bilder från idag! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback