10 maj

Datum: 2011-06-10 Tid: 22:38:43 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

Hola mis amigos! ¿Cómo estás? Estoy bien! - Okej.. jag erkänner att jag precis gick in på google translate och kopierade det där ;) Haha, idag var det avslutning i kyrkan! - det var så otroligt tråkigt att jag typ låg och sov. Menmen nu har jag iaf SOOOOMMAAARLOOOOOV! gaash, va skönt! :D

Efteråt gick jag och massa folk till McDonald's köpte mat och drog ut till en brygga, där vi badade och hade det mysigt! En jättebra dag om ni frågar mig :D


Här kommer en bildbomb från avslutningen! enjoy people ;) ♥

Finafinafina Jossan, Emelie & Amanda! ♥

Ella sötnos! ♥

Felicia och Ella ;D

♥ knasbarn Linn och Maja! ;)

Emelie och Amanda, haha!

söta Filippa & Linn

Jag och Filippa älsklingen!♥

.. igen!

smexiga ungarna Ella, Felicia, Maja och Linn!

haha, söta Hugo!♥

Hugo (knaaas? xD), Felicia, Maja och Victor

Hugo, Felicia, Maja, Victor, Amanda, Ella och Petter till höger (kolla hans pervo-blick) , hahahah ;)

Gabriel, Felix, Tom och snyggaste Lottie i bakgrunden!

Fina Filippa! ♥


Postat av: felicia

lägg upp alla på facebook! <3

2011-06-11 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback