SVAR

Datum: 2011-06-10 Tid: 20:28:05 Permalink Publicerat i:Svar på kommentar! 1 Kommentarer Trackbacks ()




SVAR: Hej Fanny! Jag förstår vad du menar, men jag lägger upp citaten för att jag tycker de är bra eller att det som står är sant eller smart. Det är en del av min blogg och jag kommer fortsätta med det! Men jag kan självklart skriva mer om min dag om det är det ni vill läsa om! :) kram!


Postat av: Hello

Jag tycker självklart de är roligt att läsa om dina dagar och kolla på bilder från era tokiga utflykter mm, men jag tycker att det är kula att få läsa citat som inspirerar dig. Jag tycker att det är jättebra! Haha nu har du fått båda sidorna ;) nej men fortsätt som du gör - din blogg är supermysig!!

2011-06-11 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback