T to ODAY

Datum: 2011-06-21 Tid: 23:46:33 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()

Jag kom på att jag glömt att berätta om idag, och medan linn geekar något spel på sin iphone tar jag tillfället till akt, haha! So, here we go!

Dagen började med att jag träffade Cajsa, Viccan, Jossan, Linn och Felicia! Vi gick i en evighet.. flummade runt och hade tjejsnack! Sen satte vi oss vid en brygga och tog typ 1000 bilder.. Eller nja.. det var nog runt 400 kanske! 401 för att vara exakt - vill Linn påpeka! Fan, att hon ska lägga sig i mitt bloggande nu också, hahaha ;)

Sen drog Felicia, och lite senare kom Maja. Sen började det åska och blixtra och regna som sjutton. "Gud har inte pissat på ett tag" som Cajsa sa då, för det vräkte verkligen ner. Haha, vi fick verkligen PANIK när vi såg blixten och när åskan dundrade som mest.

Sen drog alla hem till Jossan för vi var helt dygnsura och kalla. Och där satt vi bara och myste! Sen fick jag och Linn sällskap av Cajsa hem till Linn, där hennes lillebror och hans kompisar var hur söta som helst där de stog och dansade+sjöng framför KISS

Sen har jag inte så mycket mer att skriva. Men det har varit en jätte mysig dag med tjejerna! Jag älskar er!♥ (det kommer en bildbomb senare när jossan laddat upp bilderna) PUSS OCH KRAM SKUMBANAN! (linn hälsar!!)  


Vadå blöta? Neeej, solen sken hela dan ;) haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback