Idag har jag..

Datum: 2011-03-12 Tid: 19:57:37 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

...städat! ;) haha, jag har varit jätte duktig och typ sorterat flera lådor med prylar! Orkade inte mer nu så jag satte mig för att blogga! 

Det  var jättemysigt hemma hos Linn igår! älskar verkligen den cheyen såhäääääär mycket ;) Vi gick och köpte pizza och massa onyttigheter och sen satte vi oss framför teven och had det gal1 kul och mysigt! Hahaha xD

Tog inte så många bilder igår men här får ni ett par stycken :p


I affären :D

Sötnos♥

Ser ut som en mupp xD


Postat av: Linn

Hahahaha :D jag hade jättekul vännen!!!!

älskar dig väldigt,väldigt mycket!! Pussilussi <333333333

2011-03-12 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback