Det kallas att plugga -.-

Datum: 2011-05-16 Tid: 21:35:49 Permalink Publicerat i:BY BECKA 2 Kommentarer Trackbacks ()

Ja, det här under är allstå andledningen till att jag inte har bloggat! -.-
Jag ska försöka blogga mer imorn! :D P&K!


Postat av: Hello

Hoppas att det gick bra då!!

2011-05-17 @ 15:27:28
Postat av: Emma

Sv; Taack :D<3 Nej asså jag har en systemkamera och den är väldigt bra så det blir så fina bilder :D Och sen så ställer man in slutartid, iso och massa annat för att det ska bli fint och det lär man ju sig när man haft kameran ett tag :) Så nej jag brukar inte redigera bilderna.. Men det händer ibland höjer jag kontrastet lite, kram :)<3

2011-05-17 @ 17:31:36
URL: http://byemster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback