Jag älskar dig!

Datum: 2011-05-12 Tid: 20:16:17 Permalink Publicerat i:BY BECKA 1 Kommentarer Trackbacks ()

Maja, du betyder så obeskrivlig mycket för mig!♥ Jag kan inte förklara det med ord hur mycket jag älskar dig min ängel!

Det känns som vi har känt varandra i åratal trots att vi bara känt varandra i lite mer än ett halvår.
Kommer du ihåg alla minnen vi har tillsammans?! Kommer du ihåg när vi lurade Hugo om att vi var riktiga systrar? Det känns faktiskt som vi nästan är det. Du är som en syster för mig! Du är den jag kan berätta så mycket för, som finns där för mig och som bara helt enkelt gör min dag!

Visst tjaffsar vi då och då men det gör väl systrar, right? Du kan komma till mig när som helst, när som helst på dygnet, för jag kommer alltid finnas här för dig!

JAG ÄLSKAR DIG! ♥ Som vi brukar säga: Hand i hand livet ut. ♥ För jag skulle seriöst inte kunna klara av att vara utan dig!


Postat av: maja

aaaaaawwwwww älskling jag blir fan tårögd här.

Du betyder obeskrivligt mycket för mig syster <3

Alla våra minnen som vi har haft kommer bara bli mer och mer underbara och ännu fler.

Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, och jag finns för dig 24/7.

Jag älskar dig sis <3



Hand i hand livet ut <3

2011-05-13 @ 19:02:02
URL: http://happinessandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback