The Dream Body

Datum: 2012-02-18 Tid: 17:44:00 Permalink Publicerat i:Tankar & Åsikter! 1 Kommentarer Trackbacks ()


Min dröm kropp är inte att vara supersmal, att ha jätte smal midja eller att låren inte ska gå ihop som vissa kanske vill. Min dröm kropp är att se tränad och hälsosam ut. Jag tycker att det är supersnyggt med tjejer med kurvor.

Jag tror många gärna  skulle vilja ha samma kropp och utseende som VS Angels. Och jjo, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte skulle vilja se ut som de. Men samtidigt tycker jag att man ska vara nöjd med sin kropp och acceptera den som den är. Du är du. Din kropp är fantastisk, oavsett om du är mullig, smal, lång, kort, har höfter, inte har höfter eller har stora fötter.

Varför skulle du vilja se ut som någon annan? Var dig själv istället. "Be yourself, everyone else is already taken" Va stolt över ditt utseende, framhäv det du tycker bäst om dig själv och din kropp. Sträck på dig! Det får dig att framstå som du har bra självförtroende och det finns inget som är lika sexigt som en tjej med grymt självförtroende.

På beach 2012 vill jag ha en riktigt snygg och tränad kropp, så jag tänker börja träna myy azz of för att ha en riktigt snygg beach kropp till sommaren! Jag tänkte även göra något inlägg till er om hur man tränar olika delar av kroppen som t.ex rumpa, mage osv! Så håll utkik, puss:love:


Postat av: annaaaaaaaaaapannaa

Jättenra inlägg beckkzoor!

2012-02-19 @ 18:17:20
URL: http://annamesseters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback